SARDU - życie i twórczość

wtorek, 17 lutego 2015

Czy wiesz, że...

... hex wiedźmy evil eye działa nawet wtedy, gdy cel wykona udany rzut obronny na Willa? Czas działania jest wtedy jednak skrócony do 1 rundy.
Autor: SARDU o 15:59
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety: czy wiesz że

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Etykiety

aktualizacja (1) atuty (2) czy wiesz że (22) felieton (39) magia (38) metagame (2) poradniki (12) przedmioty (4) ranger (1) ruch (3) umiejętności (3) walka (29) zasady domowe (9) zmiany (4) zmysły (6)

Strony

  • Strona główna

Archiwum bloga

  • ►  2019 (1)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2018 (2)
    • ►  października (1)
    • ►  września (1)
  • ►  2016 (3)
    • ►  sierpnia (3)
  • ▼  2015 (4)
    • ►  maja (1)
    • ►  marca (1)
    • ▼  lutego (2)
      • Czy wiesz, że...
      • Felieton vol. 36 - sunder
  • ►  2014 (15)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  sierpnia (5)
    • ►  lipca (3)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (2)
    • ►  lutego (1)
  • ►  2013 (51)
    • ►  października (9)
    • ►  września (6)
    • ►  sierpnia (6)
    • ►  maja (13)
    • ►  kwietnia (17)
Motyw Okno obrazu. Obsługiwane przez usługę Blogger.